02.12.2008

luke taperene bort på et tidleg stadium


Her kan eg kanskje få ut all min frustrajon, Siden det er ingen "virkelige" personer som skjønner noko.

Dei siste to vekene har det bare gått en vei, nedover. Ja selvfølgelig har eg flotte venner, en super kjæreste, en fantastisk familie og en jobb.. Men skal det være alt? Det har skjedd uffattelig mange store forandringar i livet mitt den siste tida, og eg syntes ikkje det går så fint, for på fritida gjer eg absolutt ingenting eg virkelig har lyst til. Eg slutta på fotball for ei stund siden pga. av at eg ikkje var god nok etter at kyssesjuka hadde regjert. Eg har svært dårleg tid, så det er ikkje vits å begynne igjen. Eg suger og litt på skulen men det er jo tross alt noko eg kan gjere noko med; ) Og nok en gang(!!) eg mista Tinka, og det er noko som er veldig vanskelig for meg å takle, spesielt no før jul..Og det er det absolutt ingen som forstår. Det her var det eg ville dele med dokke.



Men derfor må eg få sei at no vist eg er grinete, sur, irritabel, frekk , trist og lei you name it så meiner eg ingenting med det. Eg har litt rot i livet mitt, men satsar på at det skal bli"ryddig"
Beklager

8 kommentarer:

Karianne M sa...

Har hatt en slik periode selv, men takk og lov for at den er over. Se frem til din er over du :)

Anonym sa...

eg føle me deg:/ dritt å miste et dyr!
:)

Maria L sa...

her e ei lita oppmuntring:D du ha en kjekk blogg!!:D

og hunden din såg herlig ut!

Marita sa...

Uff, det skal ikkje vere enkelt. Glad i deg, Anniken <3

Mette sa...

Æsj, sånne perioder er kjipe. Men det årner seg etter hvert ; )

Ida sa...

Det ordna seg nok snart <3

Anniken sa...

Takk for alle søte kommentarar:)

Janne sa...

Hva mener du med "luke taperne bort på et tidlig stadium"?
Skjønner liksom ikke helt sammenhengen mellom overskrift og tekst!