29.12.2008

The killers

The killers har nokon fantastiske sangar på det nye albumet Day and age, og eg har ikkje hørt alle enda så det skal gjerast i løpet av kvelden, og eg ser fram til det. dette kan også musikknyheter.no bekrefte-
"The Killers har allerede bevist med sine to første plater at det er på de største arenaene de hører hjemme, og det kommer derfor som ingen overraskelse at bandets tredje utgivelse, Day & Age, er med på å understreke det faktum at The Killers er blant verdens aller største mainstream rockeband akkurat nå. "

9 kommentarer:

ANE KAMILLA sa...

Aah, elsker the Killers!

Marthe Sofie sa...

The Killers er gode!

ingunn sa...

elsker coveret!

Camilla sa...

The killers er så bra!

Marita sa...

The Killers har utruli mykje fin musikk! Og ja, pinnekjøt - for VÅR skyld ;)

DirtyJulie sa...

aah, har ikke fått hørt noe av det nye albumet enda:O Men jeg elsker the killers så gleder meg:D

ELISE sa...

jeg elsker den nye plata til the killers :D
den er mye bedre en sawdust!

Kristine sa...

ELSKER the killers <3

Oda sa...

The Killers er best!!!<33