05.12.2008

Egosentrisk













All natural and no makeup.



Fredag 5.desember blei i år brukt på julekakebaking,kjedsomheter foran pc, og en liten tanke lagt til korleis sminka skal sitte på nyttårsaften. Det er tross alt kjekt å ha det nokelunde klart så en ikkje må stresse med det også. Difor slenger eg inn nokon betydelige bilder og noken heilt ubetydelige og uvesentlige bilder for denne dagen. Men ja, eg viar sjølvsakt ein stor tanke til hendelsen på Torheim. Men alle bloggerane frå Eid kommune har nemt det og forklart for dykk uvitandes, så eg sparar meg det i og med at det ikkje er noko godt og sei, der er heller berre mykje sinne og tristhet.

38 kommentarer:

Vebjørn sa...

Ikkje dårlig - jobb som kva då? :-))

Caroline sa...

tøffe antrekk!

Vebjørn sa...

Haha, det er langt betre enn Rimi eller null jobb :-))

Camilla sa...

Kul Kul outfit :-)

Omana sa...

Så utrolig mange fine bilder av deg! Søt du er :) Selvsagt, jeg kan skrive en liten "hvordan bestille fra gojane" i morgen når jeg står opp! :)

Emilie Flatner sa...

Riktig god helg til deg også!
Det var en utroolig rå jakke, hvor er den kjøpt?

Saha Carter sa...

Tusen takk :-D men sånn kan du jo også få. du har jo blogspot :-D hehe!

Kayso'n sa...

Jeeess mæm, jeg elsker de selv! Støtten er råbra - det skiller de litt fra mange andre shox! Lovelovelove :) Fin blogg =)

Jon sa...

Jeg ble litt revet med selv!

Nice kåpe! Så varm og herlig ut

Lisa-Martine sa...

Svar: Neida, jeg har bursdag lillejulaften :P Bare det innlegget var fra igår ;)

Camilla sa...

Kempe fine antrekk :D

Mette sa...

Stilige outfits : D

Line. sa...

fine bilder ;D

Katrine sa...

Oh, likte det første <3 pen:-)

hanna sa...

kul topp :D

Yvonne sa...

Nam julekake:D

Anonym sa...

Fine bilder, er de belte og tights du har på deg?

Krii sa...

pen du er:D

Emelie sa...

Har også tenkt litt på nyttårsaften:P Lurer sånn på hvordan jeg skal sminke meg og hva jeg skal ha på meg <3

Madeleine sa...

Stilig antrekk :)

ELISE sa...

utrolig stilige bilder!
så ut som gode kaker forresten :)

Mystic Girl sa...

Nydelige bilder!:)

Hanne sa...

Fin outfit du har, kjempefin pelsjakke:)

malina sa...

Så koselig :) fine bilder!

Karianne M sa...

Fint antrekk :)

Ingrid E. sa...

mange fine bilder:D

Ida sa...

Takk! Fint antrekk:)

Kayso'n sa...

veldig veldig bra :D

M sa...

Søt blogg!:)

Frenger. sa...

loves the outfits!:)

Emma Lovise sa...

Kjolen på headeren er fra Gina Tricot. Kjøpte den for ca 300 kr :)

anniken sa...

Kul outfit. Er det kokosmakroner som er på det nederste bildet ? :)

Bella sa...

Oh this is so gorgeous... I love the classic black & white!

Elise sa...

Hei, eg har utfordra deg på bloggen min! Ingen tvang selvfølgelig :)

Ida sa...

Såå søte du er Anniken :*
:D

david santos sa...

Brillant!!!

majamathea sa...

Tusen takk og i lige måde :D
Utrolige tøffe bilder :)

Ida Bebida sa...

fine bilder av deg! :)