14.12.2008

Coldplay,pinnekjøtt og julebord

3.Søndag i advent
Denne helga har gått vekk til juleverkstad med venninner, jobb, og julebord. Også har eg og nokre venninner bestilt Coldplay biletter:)
Fredag kom Oda, Hanne og Malin til meg for å lage julekort, spise sjokolader og høre julemusikk. Eg gadd faktisk ikkje ta bilder av dette, beklager Men blogge gnisten er her ikkje akkurat no, og då blir det deretter.
lørdag var det jobb og julebord med voice, vero moda, sunkost og skoringen. Det gjekk ganske alrigth;) Men er jo ikkje så altfor kjekt når man ikkje skal på noko fest seinare. Bilder kjem seinare.
Idag har eg spist pinnekjøtt med familien og stressa rundt for å finne deler av julegava til Per. Og det er vanskelig!

coldplay by engeland

6 kommentarer:

Camilla sa...

Den chanel vesken har jeg silket lenge etter, den er så fin! :)

Ingrid sa...

Kjempefine ting på bildet da :)

Lisa sa...

kult at dere skal på coldplay da!:)
likte tingene på bildet;D

Ida sa...

Ååh, dokke er så heldige :D

pnu sa...

Så koselig.

Kjempefint set forresten. Chanelveska er herlig.

Jeanette sa...

Kult outfit:)