09.12.2008

Challenge


Elise (link til høgre) har utfordra meg, og da har eg vell ikkje anna å gjere enn å røpe nokre (u)interessante ting om meg sjølv da;)
Dette går det ut på:
1. Du må linke til den bloggen som tagget deg.
2. Lag en liste med 6 (u)interessante ting om deg.
3. Tagg 5 andre blogger, og la dem få vite det ved å kommentere på deres blogg


fakta 1:

Eg har det med at eg kan bli påverka av gode filmar, og da meiner eg ikkje Star wars eller filmer som Saw, I'm not a psyco! Eg meiner at etter eg ser en Jane Austen film vil eg lese ei bok, og etter å ha sett en film der folk vert trakkasert angrar eg plutseleg på at eg aldri fulførte Tae Kwon Do kurset eg var på(kampsport...) Eg var med i ett år og blei i nokså god form, men det er en annen sak.


Fakta 2:

Eg er som ei heftig berg og dalbane, eg kan bli skikkelig glad av omtrent alt og ingenting og vist denne tingen/avtalen vert avlyst blir eg utrulig skuffa og det kan følest som om dagen er heilt ødelagt.(går difor ofte å legger meg..)


Fakta 3: Herlighet er det heile tre faktaopplysningar igjen?!! Eg er heilt vill etter klær, og om eg har en skikkelig shoppingtur er eg i lykkerus og kan leve på det ei heil veke. Det her var ei litt kjedelig nyhet så bygger på med å fortelle at akkurat no, Ja akkurat no så spiser eg taco heilt aleine!:)


Fakta 4: Nokon gongar kan eg være en skikkelig tøffing og holde edderkopper for så og studere kor fantastiske dei er, medan nokon gongar kan eg være ei skikkelig pingle og rope på mamma og pappa-" hallooo, her er edderkopp!! hjeelp", og da står eg og rister, hopper og grøssar bare med tanken.. Trur igrunnen sjølv etter nøye vurdering at ditta kjem av humøret:) Foresten, eg er meir redd for bittesmå edderkopper som plutselig stikker av, enn en tarantell. Ps. gjett om eg skal holde den Chilenske som kjem til dyrebutikken her da:)


Fakta 5: for dokke uvitandes, så er eg født og oppvokst på eg bondegård med kyr, høns, hund og katt. En heil drøss med katter som i livets løp har ført til en drøss med arr, spesielt desverre i ansiktet. Og har difor tatt ei heil rekke stivkrampesprøyter, noke eg veit at min tøffe venn Hanne ikkje hadde overlevd:)


Fakta 6: Tenk at eg skal sei det her, offentleg(..) Når eg var litt mindre likte eg å klatre rundt i tre, det var alt ifra store tre, til tre uten vetige greiner. En gang når eg skulle ta klatreturen opp i ei bjørk, knakk eine greina eg stod på og det som skjedde var at eg reeiv opp store deler av overkroppen derav brystet mitt/puppane!:S -leer- Derfor gjekk eg rundt ei stund med eit stort sår fra brystet og litt over navlen. MEN eg har ikkje tatt varig skade av dette; )


Eg utfordrar Ida(idapida), Pnu(monkey), og Nina(Nina's Verden)
-Husk spm. runden, også lurer eg på ein ting? kva kan man ha ilag med over knee strømper?

18 kommentarer:

Ingrid sa...

Så morsomme fakta om deg:) Bloggen din er søt;)

Inez Madeleine sa...

Morsomt å lese :)

sv: Kommer nok flere bilder etterhvert, får se hva jeg finner, hehe :)

Ida sa...

Så kjekt å lese :D
Er det meg idaapidaa? Ja, eg satsa på det ;)

Thea sa...

hva heter dine beste venner?:D

Anonym sa...

Kjempe fin blogg! Artig innlegg også
spørsmål:
-kvifor har du ikkje sminkeinnlegg?
-kva ville du tatt med deg på ei øde øy?

Kristine sa...

leopardkorsettet er 72cm under brystene og 82 på brystene.

har fått bud på 250kr på korsettet nå da, om du har lyst til å by høyere :-)

Jeanette sa...

Kjekt å lese! Liker bloggen din:)

Sv: Huset SER ikke så verst ut, men det er musebol i kjelleren så de driver og spiser all maten vår og krafser i vegger og er generelt ekle:P

Karoline sa...

AU! hørtes vondt ut å rive opp brystet!

Camilla sa...

Kjempe fint bilde, og artig å lese litt mer om deg :)

linni sa...

sv: Jeg synes den er bra : ) Smak og behag vettø. Synes du skal kjøpe den, og lese eller ihvertfall låne den. Den er brabrabra! : D

Sabita sa...

Ja, helt enig!
Digger sko , Heh.

Mona sa...

Det å legge seg når man er sur eller stress hjelper ofte:)Alt er mye bedre når man vokner uansett hva som har skjedd:P

Hanne sa...

kjekt Anniken, og nei eg hadde aldri takla de!

Caroline sa...

Gøy å finne ut litt mer om deg :) Stå på videre!

Louise sa...

Morsomme fakta:)Fint bilde også!

Marita sa...

Det er braa ! :D
Jaa, men vi har ikkje fått internett i nye huset enda, kjære deg ! :)

mariastenersen sa...

morsomme fakta :)

Sofie sa...

Takk! :) Morsomme fakta! Fin blogg du har :)