20.11.2008

Woman


Hanne og Oda etter Puls igår;)

Heei alle sammen:)
As i am writing ligger jeg i den gode sengen min og beveger meg minst mulig. Etter treninga i går som ikkje blei fullt så rolig som eg hadde forventa er eg no utruleg stiv og øm i store deler av kroppen, det er rett og slett tungt å bevege seg. Så i og med at det ikkje er meir skule for meg denne veka (vi har "od"dag i morgen) så tar eg meg den friheten og blir i senga resten av kvelden (trur eg..)Her kan eg jo kose meg med Woman,ei god flaske reint vatn i motsetning til enkelte barn i Afrika. Men sjølv om det er andre ute i den vide verden som har det verre, ligg eg og har det litt vondt. Og eg meinar at sjølv om "det finst verre ting" enn f.eks å brekke eit bein, eller skrubbe kneet som barn så er det lov å klage litt. Ting kan være fælt fordi om det ikkje er det verste som kunne hendt. Made my point?

Powna foresten vilt i poker idag!
Vertfall, no skal eg starte å lese litt Woman, så bloggest vi;)
Blir du ofte øm/stiv etter å ikkje ha tøyd ut nok etter trening?
kva gjorde du på din OD dag, eller skal evt. gjer?

9 kommentarer:

Lina Therese sa...

Jeg er ofte stiv, du sjønner..jeg HATER å tøye men så trener jeg ikke så ofte da =/ på vår operasjons dagsverk dag jobbet jeg på Jack and Jones(bergen)

Victoria sa...

Hei! Tusen takk for en utrolig koselig kommentar=) Det settes pris på!

Mette sa...

Jeg blir fort støl, kjempe kjett egentlig :p
- Takk for kommentar og fin blogg : D

Camilla sa...

Jeg blir OFTE stiv, det er utrolig kjipt.

Maria Helene sa...

Oi, så sent dere har OD-dagen.. På OD-dagen var jeg hjemme å ordnet, ryddet, vasket o.l.

Om jeg blir støl eller ikke kommer helt an på hvilken trening jeg er på. Men har heldigvis til slutt lært meg å tøye ut slik at jeg ikke blir stiv. Var litt lat på det tidligere.

Karoline sa...

Jeg blir nesten alltid stiv!

malin sa...

jeg var bare hjemme på od-dagen i år. støvsugde litt dagen før :p

pnu sa...

Jeg får litt dårlig samvittighet når jeg klager og er sur og lei når det er andre som har den 100 ganger verre, men det betyr ikke at vi ikke kan klage likevel, eller?

Jeg blir sjelden stiv etter trening, bare hvis jeg gjør noen øvelser jeg ikke er vandt til eller hvis det er lenge siden jeg har trent :)

Anniken sa...

PNU: eg meina at du har lov å klage;)