12.11.2008

Utfordring

Eg tok imot utfordringa ifra Tonje Kjørvik : http://www.tonjekjorvik.blogg.no/
Og skal sei 7 ting dokke ikkje viste om meg fra før av. Ps: nokon av dokke veit det allereie.
-Eg har snusa fast/ er festsnuser.
-Eg slutter og spise mat om eg finner bein i den.
-Er totalt matvrak og periodisk sunn.(dårlig egenskap, burde alltid være sunn.)
-Eg blir skjeldent skikkelig sur, blir bare utrulig skuffa!
-Eg har det med å mase så inn i helvette når eg vil noko!
-Eg og nokre andre blei nesten annmeldt etter innbrudd i 7'ande klasse
-Eg liker classisk musikk som Antonio Vivaldi :)
Eg utfordrer dei to første som kommenterer. (Med blogg)

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha eg får kommentere sjøl om eg ikkje har blogg:P eg visste alt frå føør:D

Ida sa...

Lika du klassisk musikk? Det hadde eg aldri trudd :P