22.11.2008

Todays wishlist




Kva syntes du?:)

59 kommentarer:

Pinton sa...

Jeg vil ha den herve kjolen!

Kirsti sa...

Takk for det =)

Den siste kjolen der var jo bare råkul da!! =)

Blomsterpiken sa...

Den gulltoppen til vesntre var herlig:)

Camilla sa...

Kjempe masse fint :) Spesielt den kjolen. Gourgeous!

Hege sa...

Sv: Ja, så klart ;)

Anonym sa...

Nam, Nam og atter Nam!:) Dette var noen skikkelige god biter da!:)

henke sa...

tusen takk! ja, karpe diem er ikke akkurat min favoritt heller.

Lila Halvorsen sa...

Lekkert! Takk for en utrolig søt kommentar :-D

Ja, det er grusomt å si ha det , men jeg antar at det er de stundene vi savner dem, som gjør det så deilig å være med dem igjen.

Ida sa...

Åh, den kjolen var herlig! Det andre var og kjempe fint :)

Chri sa...

kjempefint! :)

Marita sa...

Masse fint ! :D
Eg har kurs heile helga eg :/

LISE sa...

Mye fint :)

Anonym sa...

Fin Blogg !!!:-)

FrkTetlie sa...

Kåpen på øverste bildet og skoene på nederste har stått på ønskelisten min en stund:)

Yvonne sa...

Ååh ja eg elsker harry potter, leser det om igjen og om igjen!
Kjempe fine kleder! :D

Martine :-) sa...

fine ting :-)

Trude K sa...

Åh, der var det mye fint! :]

Karoline sa...

De nederste skoene og kjolen... *dør*

THEA sa...

Er alt dette ifra den samme nettsiden?.. Eller er det random? Bare lurer(^^,)

Anonym sa...

Lovly da!o_0 no fikk eg lyst på min eigen blogg..

Anniken sa...

Alle sammen takk for fine kommentarer:)
Henke: Eg liker karpe?:p
Marita: oia, sånn røde kors?
Thea: alt er random; )

Hanne sa...

takk for julegaveforslag :-D

åå , jeg likte alt jeg !
spesielt den siste kjolen og de to jakkene på det øverste bildet ! :-))

Anniken sa...

Det var ingenting;)

Marte Madèleine sa...

sv: Hmm, vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener? Men det er i hvertfall den boken vi bruker i tiendeklasse :) Hehe, takktakk!

Ella sa...

det har jeg gjort selv et par ganger. dagen blir som oftest ødelagt da ;s

fin blogg du har!

Posie sa...

deilig! Jeg elsker kåpa på den første, har brukt den i mange sett før :D

Marte Madèleine sa...

sv: Hehe, okei. Neida, det går så fint atte :)

Lisa sa...

Jeg hadde ikke takket nei hvis noen skulle være så snill å gi alt dette til meg nei:)

Anonym sa...

Nice:)hvor er smykkee fra??

Jeanette sa...

MASSE FINT! :D

Sussn sa...

Den underste antrekket var helt nydelig :D

Amalie sa...

Herlige antrekk/tilbehør! Falt helt i smak ;D

eastsiders sa...

Hihi, takk for det :) De øverste skoene var til å dø for!

Linda sa...

Hehe ikke sant :D. Å Gleder meg til jul nå :D neste helg er det jo 1desember :O. Går så ekstremt fort denne mnd her så. Snart er vi jo trossalt i 09 snart. hehe :D
Liker bloggen din. Håper du har hat en fin helg så lenge.

ANE KAMILLA sa...

Ja, jeg er sikker, men det er mange som ikke vet forskjellen og kaller det derfor mandarin. Men det er egentlig klementin:)

Kamilla sa...

Hadde ikke sagt nei til de tingene der for å si det sånn.

Frida sa...

For noen vakre plagg :D

malina sa...

Nydelig! :)

Karoline sa...

Lord, så mye fint!<3

Annett sa...

Mye fint! :)

Sv. Tusen takk, du har også en veldig fin blogg! :P

JUNESUNDET sa...

Svar: Tusen takk! Ja, ingen problemer at du lager et lignende innlegg ;)

Aangela01 sa...

koseligt.. jeg vil også ha små barn i familien. :)


kjolen va fin ;)

Jas sa...

Kjolen var herlig! Fine antrekk :)

Sv: Photoshop er vansklig i starten, men jo mer man lærer, jo gøyere blir det! Jeg er bare i begynnerfasen, enda da :P

Martha sa...

Veldig mye fint!
Likte spesielt godt den grå jakka på det øverste bildet. :)

Kristine sa...

ELSKET toppen og skoene på det første bildet og kjolen på det andre :o

hvor er alt fraa?

emilie sa...

veldig mye fint!

jeg likte veldig godt den lilla glitrende kjolen :D

Ingunn sa...

Jeg elsket begge skoparene:)
Kjempe fine antrekk!

nalille sa...

Så mye fint!
Du har god smak.
Likte veldig godt skjørtet

Jorunn sa...

Oi, så flotte ting!! Herlig!! Jeg vil ha alt!

It's Aggy bitch! sa...

digget de skona!

Elizabeth sa...

For en nydelig header du har:D
Og jeg likte den svarte jakken veeeeldig godt^^

Marita sa...

Å, de første skoene var deilige!

Sweet Life Style sa...

Godnatt (:

Ane-Mathilde sa...

Så fint :D

Lene Christina sa...

er så mye fine ting rundt omkring nå :)

Mari sa...

Åh jeg vil ha skoene på første bilde <333

pnu sa...

NYDELIGE :D

Kine Elisabeth sa...

sv. hehe ja har et dilemma jeg også. kjæresten heier på ManU mens jeg heier på liverpool :P

Frenger. sa...

loves it!:D spesielt det nederste.