12.11.2008

Spis og bli glad



Fjortiss bilder er viktig..







Akkurat no sitter eg foran pc'en min, og spiser Appelsin, Druer og Eple i gode biter. og drikker kaffi:S Det er sunt, smaker herleg og ser jo fristandes ut og:) Idag skal det ikkje skje noko særleg, eg har vore på skulen og på jobb.

slik har min dag vert:
-stå opp (07.30)
-fikse meg
-spise frukost
-gå ned til bussen
-skule; engelsk,samf og matematikk
-fikk gå tidleg(kl.14.oo)
-jobb 14.30-18.00
-heim, lage og spise middag
-slappe av foran tv'en
-spise frukt og kose meg med datan
Håper at bilda i dette innlegget kan inspirere deg til å gå ut på kjøkkenet ditt og lage deg noko sunn frukt:D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Spiser appelsin selv akkurat nå!

Anonym sa...

gjekk de bra på jobb?:)
eg ete kake haha!;D

Marita sa...

Gjekk det bra på jobb ? :D
Mm, no fekk eg og lyst på :)