25.11.2008

MeloDrama







Takk for blad pus:)



dagens: har vore på grundercamp ifra 08.45 til 19.15(!)

Dette var igrunnen bedre enn eg hadde forventa, men eg er utrulig trøtt og sliten. Og eg blir bare meir sliten med tanke på at i morgon skal eg på grundercamp til kl.16.00 igjen for så å springe bort på jobb og jobbe der til 18.00 ogsåå igjen skal eg springe opp på Grease audition som eg ikkje har hatt tida til å forberede meg til:S Eg må ha tekst til sangen, og eg rekker ikkje å lære meg ein monolog så det vert eit dikt.. Alle sjangsar for at eg i det heile tatt skal ha nokre få prosentar sjangse er igrunnen skyldt vekk. Men bedre å prøve enn å gje opp!:)
Bildene er fra idag :)


24 kommentarer:

Ida sa...

Eg har heller ikkje lært meg en monolog så bra det er fleire med dikt :D Og du klare deg nok strålande :)

Marie sa...

Tusen takk! :)
Å lykke til på audition! :D

FrkTetlie sa...

lykke til på audition da! Spennende!

malina sa...

Så søte bilder! Nydelige sko ;)

Camilla sa...

Lykke, lykke til :D

vilde sa...

Bra blogg, Og kul stil! :)

Sandra sa...

Masse lykke til (: Jeg leser også shape up! Elsker det bladet (:

Silje sa...

shape-up er favorittbladet mitt! :)

Tora sa...

Stilen du viser er megasøt,you go GIRL!:D

Anonym sa...

mener at du må legge ut litt flere bilder i bloggen din med litt outfits og sminketips? det ville vert flotters..

Mona sa...

Totaly agree with "Tora"!

Marita sa...

Det er eg ikkje ! ;)
Gjekk det fint på audition ? :D

Anonym sa...

Ken du va på gruppe med på Grundercamp?

Anniken sa...

Auditionen gjekk sånn ca.okai,Men vart veldig stress med sang og monolog.. Eg var på gruppe med Siri H, Espen B,Iris, Rita og Helene z ;)

Lene Christina sa...

lykke til ;D

Line. sa...

åh, nam klær :D
Jeg spiller ingen idrett akkuratt nå, er skadet ! Men drev md håndball :)

Marita Førrisdal sa...

Takk for det, Heldig du som har snø da<3

girl next blog sa...

AWESOME shoes!

Omana sa...

Digge klær :) åh, venninna mi, Anette er med i MAG! :)

Karoline sa...

Ser ut som du har hatt det moro<3

ellijelly sa...

oi så kult :D lykke til på auditionen da !

Anonym sa...

Hei! Koffor får du alltid så mange blad med kjæresten din?=)

Anniken sa...

Fordi han er glad i meg?:) Neeida, men can't tell:)

Nikola sa...

Nice Shoe:D