29.11.2008

Mas og kjas


Den siste veka har det vert utrulig mykje som har skjedd, både kjekt og travelt. Difor har det gått særleg utover blogginga. Eg har jobba fire dagar denne veka, våre på grundercamp, stilt opp på Grease audition( Eg kom med og er med i kor/mindre rolle/Dans) Denne veka har vore veldig kjekk, men gud så deilig det blir med helg no:)

Idag har eg vert på jobb, spist lunsj med Per og handla julegave(r) til June og resten av dagen skal brukast til å lese litt til Naturfag prøva som er mandag, også skal eg spise litt bringebær:) så sånn egentlig så har eg ikkje så mykje eg skal gjere resten av dagen, kanskje det kjem eit litt spennandes innlegg istaden for eit sånn kjedeleg eit:)

Kva skal du i helga?
Kven skal du kjøpe julegåver til?
Ps: beklager for eit dødsens kjedleg innlegg!

21 kommentarer:

Margrete sa...

så søt du er! :)

Karianne M sa...

fint bilde :) jeg slapper av hjemme i helga.

Ingrid E. sa...

så fin sånn flettegreie du hadde:D

Susanna Nutti sa...

jeg skal kjøpe masse fine gaver t meg selv, og de som ikke vet hva de ønsker seg, gir jeg en klem til og julekort. :)

Ida sa...

Fiin flette:)
Eg skal kjøpe julegåve til alt for mange!

Martine sa...

I helga har jeg vært i London, og idag har jeg ikke gjort noenting. :)
Tror jeg skal kjøpe gaver til de beste vennene mine, mamma, pappa og sikkert noe til besteforeldrene mine ogsånn! ;-D

malina sa...

Så koselig da :) audition er spennende ;p Fint bilde!

pnu sa...

Høres deiligt ut :D

Anonym sa...

Tusen takk, Bloggen din var søt selv! :)

Blueberryrazzberry.blogg.no

Lady Netta sa...

Mhm :) Bloggen din er fin forresten! ;)

Anonym sa...

Bloggen din er cool, men dette ble for kjedelig?!

Mette sa...

Jeg skal kjøpe gaver til mamma,pappa,broren min + noen venner og søskenbarn : )

Inez Madeleine sa...

Takk for kommentaren:)
Har hentet bakgrunnen fra thecutestblogontheblock.com, det er en html kode ;) Lykke til!

Kristine sa...

Så søt blogg, så på noen av de bildene fra polyvore, utrolig mye fint!

Koselig med komentar på bloggen foresten, du virker skikkelig koselig.

Caroline sa...

pent bilde :)
ja, det er ikke akkurat de letteste forholdene å jogge i - men ut skal man!

Inez Madeleine sa...

Du kopierer bare koden fra nettstedet og legger det til som en egen gadget; html/javascript, på utformingen på bloggen :) Om du skjønner! hehe, bare si i fra om det var uforståelig :p

Sara sa...

svar ; enkelt og greit :) tipper du får det , jeg !

forresten, jeg likte håret ditt sånn det var på bildet.

Helene sa...

hei ! likte designet ditt bra!
hvordan fikk du det til?

du kan godt svare på bloggen min :)

Elines verden sa...

skal kjøpe gaver til venninner/kompiser, mamma, pappa, søster og bror :D

ELISE sa...

så søtt bilde!

Anniken sa...

takk for mange søte comments:)