17.11.2008

Mandag og Grease


Idag har eg vore heime og er "sjuk." det er min første i år kvar eg har gjort det så enkelt at eg faktisk er heime for å gjere lekse. Eg vil så gjerne komme ajour med planen. Og det har eg fått til, idag har eg gjort lekser siden eg stod opp kl 10.00 til ca.21.00 :) Eg har sjølvsakt hatt nokre pausar,og er ferdig med geografi,Engelsk og Naturfag. Elise har meldt oss på Grease musikalen idag so no skjer det faktisk:D Nok om det, dokke sovner sikkert av blogginga mi uansett!:S



Dagen min i bilder:
frokost og lekser
Meg etter frokost, pysjbukse enda..

Bade anda i dusjen min:) ps: har ikkje badekar, må difor lage dusjen så badekaraktig som mogleg:p



Ylvis møter veggen:) Koselyset i stua.:)

7 kommentarer:

LiiseHelen sa...

Aaw, søta :D

Marita sa...

Så flink du er :D

Camilla sa...

Lys lager god stemning :) Det er et must hos meg :D

Rikke sa...

Kas rolle satsa du på i Grease ?:D

Anniken sa...

Lise og Marita: takk:)
Camilla: Jaa, er heelt enig!:) Lys er så kos!
Rikke: Eg satser ikkje på noko spesiell men det hadde vore koselig med ei lita danserolle i bakrunnen, eg er ikkje særlig utadvendt på sånne offentlige ting, som du sikkert veit:S

Anonym sa...

Fet badeand! litt gøy at du hadde den i dusjen da:p good blog:)

Lina Therese sa...

Enig meg CamillaD jeg! lys lager virkelig en god stemning og er must her hjemme hos meg også.