11.11.2008

Juleønsker


Juletider nærmar seg meir og meir, og det er tid for og starte å tenke på julehandel om du ikkje allereie er godt igang. Nokre handlar siste to dagane for jul, andre begynner rundt sommertider.


Eg har ikkje begynt, for eg er blakk. Men når eg har fått tjent meg litt penger er det rett til Ålesund eller Førde for å få unna litt julehandel. Det er alltid koselig å kjøpe julegåver til venner og familie, men eg ser ikkje noko poeng med å kjøpe mykje tull bare for å kjøpe noko. Da er det bedre å bruke tid på å finne noko enn faktisk vil ha eller treng. Det er liksom det med å kunne glede nokon. det er alltid nokon det er vanskelegare å kjøpe julegåver til enn andre, og for meg så er det nok vanskelegast å kjøpe noko til kjæresten eller andre av det motsatte kjønn fordi vi ønskjer oss oftast ikkje det samme. Og Per har det med å ikkje komme med så mange innslag til eventuelle julegåver. Og no håper eg at alle som leser innlegget mitt vil sei kva dei ønskjer seg slik at eg veit kva dokke ønskjer dokke, og kanskje får litt julegåve idear til dei eg skal kjøpe til: )



-Syntes du det er kjekkast å få eller å gje julegåver?
-Kva ønskjer du deg til jul?
-kven syntes du det er vanskelegast å kjøpe noko til?
-Kva ville du kjøpt til kjæresten din?

3 kommentarer:

LiiseHelen sa...

-Syntes du det er kjekkast å få eller å gje julegåver?

Å gje :D

-Kva ønskjer du deg til jul?

Oi.. Ting til hybelen :)

-kven syntes du det er vanskelegast å kjøpe noko til?

Det motsatte kjønn, og familie..

-Kva ville du kjøpt til kjæresten din?

Hehe, kjem an på kem det hadde vore. Noke eg syns hadde kledd han ?(A)

Anniken sa...

uhh:) Bra svart lise ( 5+) ;)

Anonym sa...

Jeg syntes det er best å få gaver, hihi:D