16.11.2008

I put some new shoes on

Nye skoa:)
Nye skoa:)


Godgutten:)



Frokosten min, nam:)


Meg just now.



Det her vil bli eit aldri så lite innlegg om gårsdagen. Yesterday var eg på jobb ifra 10.00 til 15.15 og det gjekk nokså greit, sjølv om ein del kunder kommenterte at eg gjekk i kjole på jobb, men saken var at klokka 16.00 skulle vi være heeilt ute på bryggja, og det er ganske langt, så eg hadde ikkje rukket å fikse meg sjølv og bytte klær etter jobb. Eg og Per hadde nokså dårlig tid når han henta meg så eg sprang rundt i helane, også trakka eg ned i ei rist uttafor bunnpris, og skoen hang fast!:S Eg ropte FAEN, og Per snudde seg og loo! eg var nødt til å ta av meg skoen sånn at per kunne dra den opp. Det var heilt nye sko så det var bra at dei ikkje tok skade av det:)
Bursdagen til Alfhild var ganske flott, og huset til Bjarte var herleg, det var også nye huset til Alfhild;)

12 kommentarer:

Eline sa...

Herlige sko !

Anonym sa...

åå, du kjøpe dei svarte skoa jaa! dei e dritkule:D
heheh, askepott:)
Oda<3

Anniken sa...

Thanks:)

Henrii:) sa...

kuule skoor :) <3

Marita sa...

Bra du kjøpte skoa :D

Anonym sa...

Hvor jobber du egentlig?

Anonym sa...

Ja, det lurer jeg også på!? :-)

Anniken sa...

Eg jobber på voice of Europe;)

Camilla sa...

Ah, så fine sko :D

Anonym sa...

Kommenterte folk at du gjekk me kjole på jobb ? Er de uvanlig? :P

Fine sko!^^

Marrriii

Anniken sa...

det er ikkje so uvanli, men kanskje for damer i 40-50 årsalderen!:p

Estela sa...

Jättefina skor!
Läs gärna min blogg!

estela.blogg.se