22.11.2008

Gutten som kappåt med trollet


I går var henriette her og vi spilte poker for det meste. ca. 4 timer i strekk for å være presis..Vi såg pokerfilm etterpå "lucky you" så det toppa igrunn det heile. Seinare på kvelden skulle Per komme ut, men det var jo så fælt med snø at han ikkje kom seg fra bunnpris før kl var 12,og han slutta jo tross alt 11. Han var ikkje med meg før 1 og da ville han sjå Harry Potter, medan eg var igrunn keen på å sove/ kose litt. No er Per nettopp reist og no sitter eg og familien min, derunder to skjønne tanteunger, å følger med på Ivo Caprino kvar alt er så norskt og herleg:) Robert lager Chicken taco Crisp elrns og eg er spent på korleis det smaker!
Kva skal du idag?
og kva skal du kjøpe i gåve til dine venner?:)

5 kommentarer:

Hanne sa...

Sånn Crispy Chicken er veldig godt synes jeg:) Jeg har faktisk kjøpt bakebøker til en del av mine venner, så kan de bake masse godt:)

Anonym sa...

Dette har jeg ikke smakt før, hmm..
Flott blogg du har!

Anonym sa...

Jeg vurdere å kjøpe en to tee's til kompisen min Tommy, også jentene vil nok få øredobber/armbåd og noen søte cardigans hver;) Siden jeg nettopp sa hva jeg skal kjøpe til vennene mine så velger jeg å være anonum!:D

Anniken sa...

Åh, det var gode idear:) Men har såå inderlig dårlig råd(a)

emilie flatner sa...

I dag skal jeg lese på samfunsfag prøve, utrolig slitsomt!
Skal være egoistisk i år, så skal bare kjøpe gave til mamma jeg:(