20.11.2008

Et lite Julegave ønske


Eg har nettopp lest på http://isabellapus.blogg.no at det er en billig (199,-)ansiktssauna som selges hos smartstore : www.smartstore.no Og når eg hadde hudpleie time hos FiN for ikkje så lenge sida prøvde eg nettopp slik ansiktsdamping, og eg syntes det hjalp og fekk meg til å føle meg avslappa. Formålet med ein slik ansiktssauna er å opne porer, luftveier, tilfører fuktighet og opne bihulene slik at når du renser huda etter at porene er opne vil den rensinga ha mykje større innverknad. Eg har gjort det sjølv heime nokre gonger, men det tar liksom sånn tid og er så lett å "ikkje gidde".. Difor ønsker eg meg en sånn til jul:)

8 kommentarer:

Jorunn sa...

Så smart... Deilig å føle man får renset huden skikkelig...

Line. sa...

Ååh, så deilig ut !
Prøven er uvisst ;p

tinemarie sa...

Så herlig, sånn vil jeg å ha!

Andrea sa...

Haha, sånn prøvde jeg en gang, bortsett fra at det var vanndamp i en kjele! Hahahah, jeg hadde lest om det tror jeg x)

Men det er skikkelig digg!

Camilla sa...

Deilig da :-) Den så litt bra ut!

Anniken sa...

Mhm!:)

heidiantonie. sa...

sånn har jeg. :)
føler egentlig at man får samme resultatet som om man koker opp vann i en kjele og setter den på gryteunderlag og bare tar ansiktet over med håndkle over, og en del billigere. :p

Nina Helen sa...

så stilig. en slik ønsker jeg også meg til jul ;D