19.11.2008

Bright smile :D


Beklager at eg ikkje blogget i går, men eg var så heldig å få besøk av Per kl.16.00 og enda meir heldig blei eg når han overnatta ( jippii..) så da prioriterte eg å spele litt poker med kjæresten min framfor å blogge. Men igår når per overnatta skjedde det noko veldig uheldig..Når vi hadde slått av lyset og lagt oss til å sove hører eg ei fæl banking uttafor vinduet, først så tenkte eg at det kunne være regndråper, noko det ikkje var også meinte Per at det var en fugl. Men bankinga var rytmisk, og var av og til kjempe sterk, og nokre ganger veldig svak.. Så eg vart jo liggande redd og forundra, og haldt i handa til per. Men så! sovna Per, og etter ei stund slapp han handa mi mens eg vart liggandes våken å tenke på bankinga ei god stund før eg klarte og sove.

-Eg overlevde og det gjorde Per også:)




Idag har skulen gått rasandes fort, og etter skulen var det å gå ned til bussstasjonen, og når vi gjekk forbi Narvesen var det jo berre å gå innom en tur for å kjøpe candy. Og det første eg gjorde når eg kom inn var å gå bort til dvd hyllene, og *trommevirvel* den nye Narniaen har komt ut på DvD Narnia-Prins Caspian! Ååh så herleg, og timinga for ein slik film var super, i og med at Narnia er ein slags eventyr/julefilm/barnefilm og passar difor svært gått til den mørke november månaden. Og kven har vel ikkje savna denne løva?; )
Guess what? idet eg skriver, er Per her:) Han kom innom en snartur for å kysse meg..og hente pc ladderen sin.

Kva har dokke gjort idag?
Kva syntes dokke om Narnia?

10 kommentarer:

Sandra sa...

Har sett Narnia og synest den var ganske spannende egentlig! Ikke helt min type film, men likte den faktisk ;)

Sol Andrea sa...

Takk skal du ha:)

Kristine sa...

Den løven er så godxD koslig blogg foresten:)

Marita sa...

Har ikkje det i det siste.. <3
Vi fekk Narnia filmen i posten igår !;)

Emilie Flatner sa...

Tusen takk, det var koselig å høre!:)
I dag har jeg vært lenge på skolen, og nå sitter jeg med tungtlesende stoff i samfunsfag. Ikke spesielt morsomt!

Margrete sa...

Takk!;)

Jeg har gjort ca. Ingenting :D

Kristine sa...

I dag har jeg bare vært hjemme, er syk. :/

Narnia er fin, bra laget! :)

LiiseHelen sa...

I LOVE NARNIA <3
Btw.. Va eg som banka på ruta di... Prøvde å.. Ehm.. Sjå deg :)<3

Kristina sa...

Narnia filmene er fantastiske. De nyeste er så klart best i kvalitet og alt, men de gamle er mer koselige. Om du skjønner! :)

Og jeg vet. Savner sol og sommer og alt som hører med. Lei av regn nå! Bor i Bergen vet du :p veldig søt blogg forresten! :)

Anniken sa...

Marita: ååh heldiggris:)
Lise: banka på ruuta mi??:) når?
Kristina: Bergen ja, heh. Men er ikkje særlig mykje bedre vær her akkurat!:s