10.10.2008

WALKING on the walls.



Denne dagen kunne ikkje gått meir igrus. FAEN

Det blei stryn med Per. Men kom heim igjen uten noke. Så endte det opp med at eg sitter heime aleine, spiser graut og ser what happens i vegas. Og no når eg skulle til å sjå the Jane Austen bookclub prestera dvd maskina og spise opp den vakre dvd'en eg hadde tenkt å sjå. No er eg dritt lei, og kjeder liivet av meg.

Plana for morgendagen? Aner ikkje. Men det bør skje noke bra, ellers så veit eg ikkje kva som skjer? begynner kanskje å gjere lekser i høstferien?:O


Du ser jo til og med på jenta at dagen ikkje gjekk så bra:P

Det her blei desverre dagens kjøp og lån.

3 kommentarer:

Camilla sa...

Søtt bilde av deg :)

ida sa...

Enig med Camilla:)
Oreo, mm <3

Anniken sa...

takk: ) Men uff, den Oreoen skulle igrunen på ei kake men spiste opp 0pakken istaden:s