05.10.2008

Today ; )

3 retters, ikkje så verst.


Idag har eg sovet utrulig lenge, faktisk til tolv!: ) også lå eg i senga å fulgte med på supernatrual på http://www.surfthechannel.com/ Det er svært så lenge siden eg har sett, så no hoppa eg over ein heil sesong, men det var veldig spennende. soo måtte eg jo til slutt stå opp, dusje og gjere meg klar til family dinner. Til middag hadde vi tre forskjellige valg. Kjøtkaker, saus, poteter og grønsaker- Får i kål, og Beta suppe! Sånn er det når folk liker forskjellige ting :s

I 16.00 tida satt vi å spiste dessert, og så la eg merke til noko som er litt spesielt, det snødde utafor, i OKTOBER! og det verste er at det holder på enda og no er jo klokka halv seks..

Dagens gjeremål :
- lese litt teori
- øve på sikkerhetstest MC
- Være sammen med per :)

Update:

kl. halv 7: ) no haar Eg og min kjære far reist inn og levert Fools Gold, men det var fortsatt 6 90,- for smågodt på Narvesen, og da måtte eg bare kjøpe litt til meg og Mamma. Når vi kom heim fekk eg sjå at mamma hadde prestert å lage søndagsvafler: ) Nam! No kjem Per snart også!:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Surf the channel er veldig goodt å ha:)
Fin blogg forresten:D

Anniken sa...

Takk: )