19.10.2008

SATC og Lekser


Denne helga har vore heilt grei igrunnen, eg har fått vore med vennane mine opptil fleire ganger, kjæresten og sett sex and the city tre ganger fordelt på to dager :D

Lørdag var eg nødt til å ty til falsk bruning såkalla "homsegrill, man bruker får å bli tan brun." Altså Solarium med Rikke og Lise. Etter sol, ville Lise, som sann foresten kjører rundt med høge heler, sitte på med meg en liten tur til hjelle og heimatt. daa møtte vi på Bjørn Tore.


Også på kvelden mens eg venta på Per så såg eg SATC, og drømte meg vekk, og når Per kom fikk eg høre noke lignande " åååh, du må sei ifra den vil eg og sjå" så det endte opp med at den såg vi omatt en gang til, og etter det var det Iron man som sto på menyen.


vil anbelfale å sjå begge filmane,men ja eg veit eg ser litt for masse film:S

lørdagen gjekk og søndagen kom :

Idag har eg gjort Naturfag lekse, Norsk lekse , vaska sykkelen min, lest ca. 5 sider Geo, og tatt Sol igjen, men denne gangen med Jim og Oda:) Måtte bare:) Og det vil da sei at dei pengane eg tjente på vasking i går gjekk vekk på sol og film...

2 kommentarer:

Eline sa...

Sol er herlig ! :)

Marita sa...

Er avslappande å ta sol !:)
Eg gleda meg til å sjå SATC-filmen!