31.10.2008

Obama, McCain, Obama, McCain
























Idag var the election day;) den gjekk som smurt, litt småfeil blir det alltid men det må man bare sjå vekk ifrå. Alt i alt var begge gruppene veldig flinke og hadde en god framførelse. Eg gjer det litt enkelt og viser mange bilder fra begge gruppene. Obama vant med 3 stemmer! og vi trur og håpar at Obama vinner i den verklege verda. Håper dokke ser på bildene som moro, og Iikkje MOBBER:S for eg ser jo ikkje ut:P




Slik såg min dag ut:
-Matematikk prøve
-USA election
-Norsk
-heime:D
-kakao, The Hills og nyaste Elle med ei heil rekke nye kjolar og gode genserar:)
-Deilig dusj
-besøk av Malin og Hanne soon:)

Kven håpar du skal styre USA dei neste fire åra?

9 kommentarer:

Camilla sa...

OBAMA!

Rikke sa...

Obama !:)

Anonym sa...

Obama, må få med at vi the democrats vant over dokke dåå:D og at henri og elise kom og;)Hanne

Anonym sa...

ops, såg ikkje at du skreiv de;P sorry;) jaja, fekk en extra kommentar då:P

Lina Therese sa...

Haha!! Jeg ville definitivt stemt Obama..

Anniken sa...

Det går fint HANNE!

Marita sa...

Var genialt laga til !:) Trur eg må seie Obama eg og altso !

Anonym sa...

Hi I am so glad I found your weblog, I really found you by mistake,
while I was researching on Yahoo for something else,
Regardless I am here now and would just like to say many thanks for a fantastic post and a all round exciting blog (I also love the theme/design), I don’t have time to look over it all
at the moment but I have book-marked it and also added your RSS
feeds, so when I have time I will be back to read more, Please do keep up the superb jo.



my web blog ... xerox 8560mfp d

Anonym sa...

I was confronted with the exact same trouble and
obtained the initial vehicle drivers to set up
by running the installer in vista compatibility method and disable signing.


My web-site xerox phaser 8560 ink