10.10.2008

Nydelig morgen.

Ute i den vakre naturen er det grått vær, bare med mange forskjellige farger på trær og gras.
Vinden herjer. Og eg stresser! No har jeg vert her inne på nett i en god halvtime og sjekket ut nye bloggere.

Men må eg fikse mitt nokså krøllete hår,sminkast, spise, finne passande klær etc. før eg skal til legen og reise til Stryn med Per, så eg får sett litt på klær, sko og alt av accesorize som Stryn skulle måtte ha. Når eg kjem heimatt fra Stryn er eg heime aleine igjen. akkurat sånn som dei siste fire helgene :/ litt trist i lengden. Men da blir det tid til blogg innlegg og atter blogg innlegg.
Eg minner også om at eg baare har tusen kroner, hjeelp eg er poor.

Eg må tydeligvis forandre en del på bloggen min skal eg få lesere. Så kanskje eg får tid til det idag?


-A