29.10.2008

Not much

I livet mitt foregår det for tida ingenting. Eg føler meg tom, har ingen mål å strekke meg etter anna enn å gjere leksa mi så eg kan bli noko, men saken er at eg ikkje veit kva det noko er? Så inspirasjonskjelder er noko eg trenger. Eg er også blakk, så eg har ikkje penger til å bruke på ting eg har lyst på, eller som gjer meg glad. Kjæresten min er meir opptatt en nokon gong før, og sliter med å få meir "osstid."

Akkurat no har eg ikkje noko svært positivt å seie om meg sjølv og mitt. Difor er blogginga svært dårlig. Og jepp, no har også eg hatt mitt offisielle "syte/klage" innlegg.

2 kommentarer:

Eline sa...

Hmm, der kjem nok gode tider snart ! :)

LiiseHelen sa...

I motgang går det bare en veg - oppover :)

Hang in there !:) Eg e her om det skulle vere noke <3