30.10.2008

My day.

" Kamera, that means BIG GREASY SMIIILE"

Malin "pff..kjedelig" Henriette" enig, hører på musikk så eg slepper å høre dokke prate.."

"booring tenker dei tre. " Mens Elise" wraafs, Maat!!"


" hm, veska til Anniken, Der må være noko spennande. EIT KAMERA!! Da blir det bilde av meg da;) "



"Ei vil ikkje bli tatt bilde av EI!"



Dagen idag har gått med til Kakao, Cafè, klaging fra meg, dårlege vitsar og bukspyttkjertlar.. resten av dagen skal gå med på å øve på tale, besøke PER endeli, også pakke til peprallyet i morgon. Og eg er smånervøs, men gleder meg enda.

USE your brain vote McCain, reduce your pain vote McCain :D ( ville sjølv stemt Obama in real life.)

5 kommentarer:

maddi sa...

sv: Det er ullstrømpe jeg hadde på, jeg var varm og god:) De bildene tok vi bare når vi stopper på kjøreturen og gikk ut i typ 5 min. Ingen grunn til at jeg ble syk av det. Når vi faktisk var ute gikk jeg jo med klær så jeg så ut som en isbjørn, som ble for varmt. Ble smittet av familien som har vært syk lenge.

Takk:)

Elise sa...

Du framstille meg som det matvrake her i bloggen din jo!:) Men det e greit, I like it!;)

Rikke sa...

Obama (L)

Marita sa...

Skal heie på deg eg, Anniken :D

Anonym sa...

Han gutten dere sitter sammen med var penXD