06.10.2008

Lett; )


Idag var det å stå opp halv ti for så å pakke en bag med kjøreklær, lage en rask frokost til meg og per for så å omtrent kaste han ut av senga pga mi eiga dårlige planlegging. Per fikk 20 min idag tidleg til å spise, våkne, kle på seg og gjer det han vidare måtte. Også måtte han kjøre meg ned på hauane så eg kunne rekke bussen til Måløy. I Måløy hadde eg kjøretime kl. 12.00 til 15.00 Og det var grusomt med regn og sidekast omtrent heile tida. Eg vart kald sjølv om eg hadde kjørekle, 3 par sokker og 2 gensere:S


Ellers, det her var siste kjøretimen min før oppkjøring neste mandag, da skal eg ha en liten kjøretime for så å ta oppkjøring med sensor. ( EG ER VETTSKREMT!) Eg syntes ikkje at det her er så veldig LETT, men sykkelen eg skal kjøre opp til er jo LETT Motorsykkel, men det er jo faen ikkje mykje lett:S

så lenge eg består teorien på torsdag skal vell alt gå greit, i og med at det er lesing eg er mest lei, kjøring har jo sovidt begynt:D


Vertfall, eg kom heim kl.17.00 og da var det å kjøre inn til Eid kjøpe meg ingredienser til Taco og reise heim igjen til fagre Engeland. No har eg invitert Oda på middag og må gå å skifte til noke anna en Hoodie og stilongs:P


Bloggest ; )

Ingen kommentarer: