04.10.2008

Last Night

Med Mariel


Igår var eg og Jim ute med Mariel oppi Kleiva( :p ) Der hadde eg og Mariel en liten skrekk opplevelse på rommet til Thomas so vi ikkje vil seie høgt, også steikte eg kjøttdeig medan Mariel mekka salat og alle andre ingrediensane til den velkjente ungdomsretten taco.




Etter at vi hadde spist taco leika vi oss litt med Ronaldo og såg filmen "the devil wears prada"


Jim og Mariel likte vel filmen ganske godt, men eg har sett den aalt for mange ganger og derfor hadde eg mest fokus på å ete meest mulig chips virka det som:S
sann foresten: Marri har en fantastisk søt hund, som berre får meg til å savne Tinka miin enda meeir:S
Avslutta med å legge ut litt bilder fra kvelden eg:)





2 kommentarer:

mariel sa...

De e de verste bilde eg har sett! Haha xD

Anniken sa...

slutt og tull:)