25.10.2008

Inspiration

Eit innlegg om Klær nok en gang..




Michael Kors 2250,-
Lanvin 5000,-



Chanel pris ved forespørsel


Alberta Ferretti 6000,-

Vero Moda 300










Mango 600







French connection 800,-






1. Enkel, sort og asymmetrisk fra Acne, kr 1.615.2. Svart ballkjole med underskjørt i tyll fra French Connection, kr 1.417.3. Asymetrisk, pudderfarga kjole fra Alexander Wang, kr 7.139.4. Paljettkjole med chiffongermer fra Antik Batik hos net-a-porter.com, kr 4.033 5. Brannbilrød kappekjole med perleapplikasjon fra Pierre Cardin for Paul & Joe hos my-wardrobe.com, kr 8.240









Mango 700,-


Her har vi eit lite bevis på kva eg har brukt formiddagen min på idag, jo nettopp sett på klær og drømt meg vekk fra regnværet nokk en gang. Men har eg råd til dette? Nei.. Men det er koselig å sjå på og eg får endel inspirasjon.
Men for dokke som har råd så har eg lagt til priser, der det var opplyst om priser. Eg fant desse bildene på www.elle.com og www.kk.no Derifra kan dokke jo gjette hvilke labels som kom ifra desse sidene..

Ingen kommentarer: