15.10.2008

Dårlig Blogger

Jadda jadda, har ikkje blogget noke særlig dei siste vekene. Men det blir faktisk ikkje beire fra idag av, fordi eg har utrulig dårlig tid:s men i morgen skal eg legge inn nokre bilder fra den siste veka:) Dagens vesle slagplan er å reise ned til Hanne og lese til NM prøve, og sjå nyaste ep. av One Tree hill. ( hørt at den vistnok er dårleg.)


Eg kan vertfall melde fra om at eg har fått MC lappen:D Jippii:)

OG det er så deilig å være ferdig med det stresset som har vore dei siste vekene. så no skal eg sove litt meir om nettene og få gjort lekser 8-) Det er vell på tider med litt lekser no, i og med at det gjekk så dårleg som det kan på Matte prøva..



Også avslutta eg ditta dødsens kjedelige innlegget med eit bilde av den eg tenker mest på og savner akkurat no.

5 kommentarer:

Ida sa...

Grattis med MClappen!:D

Ann Kristin sa...

aw , tinka .
Grattis med lappen :D

LiiseHelen sa...

GRATULEREEE !!!:D Tre ganga hipp hurraa !:) Hipphipp hurraaa! Hipphipp hurraaa! Hipphipp hurraaa! :D:D

Eline sa...

Gratulere med lappen :D

Anniken sa...

Takk, alle ihop:)