16.10.2008

Dagens kjedelighet

Snø- Det siste eg vil ha.


Minner om at eg er heilt tom for idear til ting å skrive om. Eg har ingenting spesielt og ekstra ordinært som skjer. Og eg er så blakk at eg idag ikkje kan bli med vennane mine på treningsstudioet! Altså, eg eiger ikkje 100 kr. Men Dei får vertfall ha det kjekt da: )



Dagen idag har gått med til skule, akkurat sånn som sikkert alle andre 15-18åringar har.

No skal eg gjere norsk leksa mi også får vi sjå ka det blir med resten av dagen, men håper på eit besøk av min kjære.


-Kva har du gjort denne veka?
-Er du lei skule eller går det fint?

3 kommentarer:

Elise sa...

Skuleskuleskule, blæ!
Det går HEILT GREIT : )

Anniken sa...

Ais. Det går bais.

Eline sa...

Denne veka har eg hatt overnattingsbesøk og så har den gått til lekse og jobb :) Og eg er heldigvis ikkje lei skulen ;b