03.10.2008

.

TID
Er det nokon andre her som meinar at ein har alt for lita tid og altfor mykje og gjere?

Eg meinar iallefall det. Dei siste dagane har eg følt meg litt nedfor fordi at eg har altfor mykje eg skulla ha gjort som ikkje har hendt. Eg har som alle andre, lekser,prøver o.l. Men eg har og ein teorieksamen i MC og lese til, ei oppkjøring å øve til, ein del tanteungar eg ikkje har fått brukt tid på (:S), ellers familie, venner og kjæresten. Men i tillegg til det er eg heilt utslått, og er igrunnen heilt overvelda av skulen og trenger å slappe av og kose meg.. det vil da ikkje skje i ferien siden eg berre var nøydt til å avlyse bergensturen.

kvifor? Eg meiner at det ikkje er noko vits å reise til Bergen og handle seg tom for penger når eg ikkje har for mykje penger for og sei det sånn, mange oppgaver å ta igjen og folk eg vil være sammen med. Det er da bedre å prøve å få gjort saker og ting for så å ha litt kose tid.

2 kommentarer:

mariel sa...

Eeeg meina at eg har for lite tid, og for mykje ting å gjere ! xD

Anniken sa...

Bra, da er vi TO!:)