07.09.2008

Superstar ;)

Gårsdagen:

i går stod eg opp i elleve tida og satt meg til å spise frokost og sjå OTH. Oda ringt og spurte om eg var klar for kafè og det var eg igrunnen ikkje, satt her uten sminke i shorts og t-shirt. Men vi kom oss på Eid og rota rundt lenge før vi endelig fikk plass på en kafè, det var så fult på Didriks så vi stakk på Cats; ) Etter turen på Eid trilla vi tur med June.




Seen på kvelden var det middag hos Oda, chill foran tv'n også i 21 tida så reiste vi heim til meg for å spille guitar hero og sjå film : )

Det var kos med meg, Oda, Hanne og Per Inge. Filmen vi såg vart desverre lange flate baller 2. var værre enn kva eg hadde forventa, og eg forventa at den var dårlig før eg såg den: s Men resten av gjengen likte den så det var ikkje bortkasta: )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoho, for en koos dag:))

Oda!;)

Anniken sa...

jooa:P vi mangla vell bare en ?:P