30.09.2008

STRESS

STRESS


Gårsdagen min blei brukt på min kjære per og bare han:)
vi så Ylvis møter veggen, Milkshakes, hadde kunnskapsquiz der han eigde meg i "millionær" spm. medan eg eigde han i sant eller usant, kvar han var svært so god truandes :D

Idag:
-skule
-rapport i NM
-middag
- Fotoshoot = Hanne
- Norsk Artikkel
-Matte pugging med Jankie
- Lærekjøring MC

Fotoshooten med Hanne var ganske grei, vart mange dårlige bilder da, siden vi aldri gjorde det vi skulle, også mangla vi kjære Henriette. Men det blir vel fleire ganger:)
-skal skrive en rapport til Fredag om spilleavhengighet. Noko eg bør få med?







4 kommentarer:

Eline sa...

Så fine bilder !

Henriette sa...

Fine bilder :)

Anniken sa...

Thanks:)

Anonym sa...

Aldri gjor det vi skulle?
de jor vi vell!:P Jaa, Henri du Mangla... Hanne