09.09.2008

sleepwalking

Ah, idag har eg vore på det ein kallar skule: )
eg har stått opp på feil fot idag, så har vore utrulig trøtt i heile dag,glemte handkle til gym, sovna i geo. og vart bare trøttare etter det hendte. (uff, og uff) Hadde kjøretime kvart på tre, den gjekk ganske greit bortsett fra at sensoren til oppkjøring her på Eid må opererast, og vi blir difor uten sensor etter 25.sept. Eg har enno ikkje nokk kjøretimar til å ha sjangs til og kjøre opp før så eg må kanskje kjøre opp i ørsta eller førde. (stoort minus i og med at eg er kjent på Eid) og om eg ikkje får kjørt opp der/her så må eg vente til våren (!!:S)


No etter klokken seks stakk eg inn til Aksel, hjalp han så smått med å flytte inn på den nye hybelen hans her på Eid ( ^^) og gjorde heller lite Naturfag.. Hybelen hans er ganske så flott blitt! og her er bilder av hybelen og Aksel: )




Outfit bilder:


yesterday Today(after school)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei ;) Du har blitt kjempe flink t å blogge :D Keep it going :D
Henriette :)

Anniken sa...

Takke, takk henriette!: )

men skjer med å ikkje kommetere det fiine rommet til Aksel ? : )