20.09.2008

Oioi.

Oioi.. No har ikkje blogga siden torsdag og må derfor ta eit kort referat fra torsdag og fredag: )



torsdag kom min kjære Per, vi brukte dagen på kos, bunnpris besøk til Marri og Mannen som elsket yngve. Per Inge hadde med en veldig fin blomster bukett til meg når han kom, og det var veldig søtt av han!


Fredag var det egentlig skule med lett hjernetrim, en liten test i norsk og film "the kite runner" i engelsk: ) Kl.14.o0 hadde eg kjøretime igjen og det var langkjøring til folkestad ferja: O det var litt langt og samstundes litt skummelt å holde 80/60 gjennom dei svingane som var der, men en gang må vere den første der og. BTW. på søndag blir det ikkje noko serlig blogging, eg skal sjå kva eg får til men skal nokk lese til teori. skal nemmelig ta teorien på mandag, og MÅ bestå.


Fredagskvelden reiste eg til Even kor det var forspill, men eg og Malin var ikkje i direkte festhumør og reiste heim ganske tidelig og chilla litt her med Ost og kjeks: ) Men flott hybel, Even.


Bilder fra heile pakka :


Ingen kommentarer: