02.09.2008

Nok en lang skuledag!



Dagens Outfit:

Ahh, idag var det da skule igjen ;) skulle egentli ha gått til 15.05 i dag men siste time var Naturfag og sjølvstudietime, og alle var lite keene på å gjere meir lekse for i dag så eg og Aksel fant ut at klassa burde bli kjent, så vi skreiv visse navn på tavla og lagde tankekart der vi kunne finne noke snuskete og det vi heller kan kalle useriøs fakta! : ) Det her fikk heile klassa i godt humør og da vil eg sei at vårt arbeid var gjort. Eg skreiv under Malin sin tankeboble : HORE og da sa Aksel " den streken kan du egentlig dra bort til Tora med! "

Det her var ikkje for å verken henge ut TORA eller MALIN, men var just for giggs: )

Etter skulen tok eg, Aksel, Elise og Malin turen ned på Eid og hadde planer om å spise på bryggen hotel, men planane vart fort forandra når der ikkje opna før fire. vi snudde og gjekk bort over gata idet Aksel tilsto at han ikkje hadde vore inne på en klesbutikk på eit år! så da tok vi Aksel med på shopping: ) Han såg seg vell heller litt rundt kan vi vel sei, mens det egentlig var eg som fant noke:s men hadde for en gangsskyld ikkje med kortet! Vi endte til slutt opp med å spise middag på Puben og det var kos :D
Malin og eg var også med Aksel heim, men Elise var nødt heim desverre.

Han hadde "fetch" hypel med 60-tallslook, og eit utrulig fint bilde fra New York som sto i stil. Sjølve hybelen som i "bustaden" var ikkje den finaste, panelet var old school, og toalettet var alt for lite, Men så skifter han til heilt ny hybel til helga og Malin og eg skal hjelpe til med flyttinga: )


i 19.00 tida reiste eg og Malin heim til meg og har i dag brukt dagen på kos i form av tv titting: ) har sett første episodane av OTH sesong 6 og Gossip Girl sesong 2. Så om du er interessert og ikkje har sett dei enda, sjekk ut : http://www.surfthechannel.com/ Malin gjer spansk: )


No skal eg og malin spise et herlig måltid og fortsette dagen sånn den starta : )

3 kommentarer:

Elise sa...

Kos på Kafe ! : )

Anniken sa...

Ja: ) pub*

Eline sa...

Høyrtes ut som ein kjekk dag :)