16.09.2008

Naturfagprøve


Idag hadde vi naturfagprøve i siste time om forskning og Økologi.

Eg føler at prøva gjekk heilt okai, Men eg hadde glemt siste talla i formelen om fotosyntesen( :S)

I og med at det er første prøva i faget skal eg ikkje håpe på meir enn en stusselig firar ( ?)

Slutta på skulen kl. 15.05 og siden det ikkje går buss før fire var eg ikkje heime før ca. 10 på halv 5! Og det er igrunnen litt for gale. Men det vart jo sjokolade spising med Oda da :D


No kl.18.00 skal eg på Spinning igjen siden eg var sjuk i går og ikkje orka. Er vell egentlig sjuk enda, men vi får prøve;) Også har eg og Malin klart å få med oss Oda og Hanne, så det blir koselig: )




Kor liker DU best å trene og kva? : )

4 kommentarer:

mariel sa...

Eg lika best å trene handball og fotball :D:D

Anniken sa...

Uff, eg har ikkje hatt tid til fotball i det siste:S

Anonym sa...

Woheey, spinningen va gøy daa;) Neste gang må vi prøve det som dei andre gjor, huska ikkje ka det heite eg?
Btw,stykt bilde av meg!

Oda:)

Anniken sa...

haha:) Nei det var det ikkje men BTW. så tok du det sjøl;)