18.09.2008

MmM

Heei


Idag var det "fotoshoot" på skulen kl. 9 , i og med at eg hadde kjøretime etter på var eg ganske stressa og satt derfor ganske anpusten og smiilte på bildet. Når eg var ferdig var det å springe ned til idrettshallen skifte til Mc klær og ha kjøre time. Kjøretimen gjekk veldig bra, etter timen sa kjørelæreren min at eg var blitt ganske flink og at eg fikk til alt vi øvde på, så neste gang skal vi øve på noko heilt nytt: ) (Thanks) Også fikk eg endelig bestilt hudpleie timen, fordi eg klarte selvfølgelig og glemme den igår og da vart det heile litt forsinka.. Vi hadde fri til kl.12.30 og da nytta eg tida til å kjøpe fleire Nabbits, kjøpe en genser også møtte eg på Mariel, Helene og Camilla, Det var lenge siden eg har truffet på dei to sistnevnte så det var kjekt; ) Etter at dei forlot meg (:S) så venta eg på at treigingen Per skulle komme:P Også når han koom fekk eg både skyss opp til skulen og Kyss :D


Når eg kom heeim etter skulen låg der en Nelly pakke på posten, og det betydde at skjerfet og jakka mii var komt!: ) Jiippi, skikkelig glad dag!: )



Så til oppsummering: SUPER DAG :D



Bilder :

-nabbit smykket nr.1

-Outfit

-Jakke og skjerf

-genser


Noken som vil lage meg en Header?(A)

3 kommentarer:

Anonym sa...

har du en e-post adresse til å sende header? :)

Anniken sa...

engeland1@hotmail.com

Anonym sa...

Så fine klær!:)