29.09.2008

Minste Outfitbildet

Outfit



Hund

Eg har tenkt igjennom saken om å få meg en ny hund litt seinare. Tidlegast etter jul, kanskje om eit år. Men det vert iallefall ingen Border Collie Tricolour fordi en ny "Tinka" vil det aldri bli uansett. Eg har personleg aller mest lyst på en stor hund, en sånn som sei "boff" og ikkje en gneldrete som seier " vraaff" Men dei trenger mest tid ute og er svært vanskelege å få med seg vekk fra fagre Engeland når dei først er vande med all naturen her. Kva skal eg då gjere når eg skal flytte vekk? Det er vel igrunnen det store spørsmålet alle hundeelskarar på min alder tenker på. Eg har sett mange litt små hundar som er veldig "populære" akkurat no og eg syntes igrunnen ikkje dei er så spesielle.. Men eg surfa litt rundt igjennom eindel blogger og såg bilder av en Tibetansk Terrier som ikkje er så altfor liten, også trenger den oppmerksomhet og er veldig aktiv. Eg trenger en kjæledeggen hund med litt fart i beina, og vil ikkje ha nokon "prippen " inne hund. ( Altså sånne hunder er søte og sjå på, men eg trenger noko litt meir enn det.)





Kvalpebilder:

10 kommentarer:

Anonym sa...

dei var skjønne då;) eg ville hatt den øverste;)Hanne

Eline sa...

Ein slik hund var søt !
Herlig smykke ! :D

Henriette sa...

Den nederste hunden va heerlig :)

Elise sa...

Eg ville hatt den nederste, men smak og behag!:)

mariel sa...

nederst va finast ^^
So flink du er å blogge for tida!:D

I motsetning til visse andre xD

Anonym sa...

Kjøpe en stoooor!!!

Kulls:)

Anniken sa...

Ja,alle er av samme rase, men er vanskeleg å velge sånt:s

en stor vil ikkje gå kulls..:/

Camilla sa...

Så søte bilder :)

Anonym sa...

Åå, dei va søøte! Den øverste va finast:))
Oda!

Lene Christina sa...

nååw. Søte bilder av voffene :D