03.09.2008

Mc-teori (huff)


Skuledagen i dag var kort: D vi hadde bare tre fag, så sanne dager er herlige: )
men det har vell egentli ikkje skjedd noke sånn spesielt anna enn at Adrian skulle prøve å kjøre mopeden til Even ( noke som ikkje var direkte vellykka i og med at han ikkje fikk seg framover:p ) Og at heile P-matte klassa fant ut at eg er totalt mislykka i matematikk.."Hmf"











på bildet: Elise og Kristine ;)

Andre bilder fra skulen idag: Malin venter på bussen, Adrian og Even på moped og Sondre i matte timen.



tidenes mest mislykka "Outfit" bilde :





Etter dagens skulegang var det rett heim og drive med seriøs teori lesing. I og med at eg snart fyller seksten er muligheten open får å ta lett lappen der om berre ei veke eller to! så da var det berre å pugge, pugge og atter pugge på det tørr kjedelige stoffet om drev, kjededrift, hydraulisk og mekanisk bremseanlegg. For planen min er jo å bestå og der er mange grunner:) Men utrulig vanskelig og gjere noke so kjedelig som å lese på det her, så motivasjonen er at eg får kjøre etterpå og at eg ikkje kan kjøpe klær til meg sjølv før eg har bestått :- O No har eg iallefall lest igjennom boka og svart på en god del spm. og seen ikveld blir det test på internett: )





Korfor MC og ikkje Moped ?

- kjem deg fortare til plasser :)

- drar bedre i oppover bakker : )


- går ikkje så fort lei :)


- kan la folk sitte på: )


- Finare sykler: ) (R )


- syntes det er utrulig kjekt og sitte på med
Per so korleis er det da å kjøre sjøl? :D


Tinkas gravstein er no litt meir tilnærma ferdig, skal plante blomster der til våren og i morgen skal mamma fikse bildet av ho som skal festes til sjølve steinen. I dag kjøpte eg en hunde statue : ) Syntes egentli at heile greia og temaet ang. Tinka er grusomt trist.

7 kommentarer:

LiiseHelen sa...

Off, går det bra med deg?<2

Anniken sa...

Ja, går greit, men eg merker det jo ganske godt for å sei det sånn.
Alltid vore her liksom.
Men takk for at du spør!: )

Elise sa...

Du har så fin blogg no, Anniken!:)
Trist med Tinka :/

mariel sa...

Åå, de va en fin gravstein Anniken! :)

Anniken sa...

Takk Elise, men det har du og! koselig og artig å lese: )
mhm:S


Til Mariel: ja, eg bestemte meg for å gjere det finast mulig for ho: ) Takk : )

Anonym sa...

Ja bloggen din er braa:D
og de med tinka er leit ja, veit du ikkje lika min måte å trøste ¨på så lar vere..
men tenke på deg<3 Hanne

Anniken sa...

ikkje liker din måte å trøste pÅ?