15.09.2008

Mandag.


Mandag = dårlig samvittighet for å la Per reise på skulen uten meg, dårlig samvittighet for å ikkje orke skulen, Dårlig samvittighet for å ikkje ha gjort lekser enda.

= Eg føler meg rett og slett bare dårlig!


Vi har imorgen prøve i Naturfag som eg syntes virker uffattelig vanskelig, og vi har nok heilt sikkert en del andre lekser også. Men her sitter da eg og blogger om mitt ehm, Blæ liv..

Der vil bli Null outfit bilde idag, siden eg har noko so fantastisk som Influensa..


Her ser dokke dagen min :


-sjekke planen for lekser til i morgen.

-Evt. gjer lekser.

- lese til NM prøve.

- være sjuk..

- håpe på at per stikker innom i 10 min elrns.

- Vente på at mamma og pappa skal komme vel heim fra førde og shopping.

- kanskje skrive nytt blogg innlegg i kveld siden eg er så dårlig blogger.

- Kanskje stikke på kampen til jentene mine vist eg orker!: )