15.09.2008

Lørdag : )

På lørdag passet eg June og Elise to av mine fire, snart fem kjære tantebarn: )
Dei er jo søte dei, men det var ikkje mykje hjelp å få når eg hadde begynt å rydde så smått til folk skulle komme, da var det å hive mest mulig leika ut på gulvet sånn at dei kunne bestemme kva dei faktisk ville leike med. Men til slutt fekk eg tatt dei ut i hagen så dei kunne styre seg litt der medan mamma var der å las avisa;)
Småtrolla:






Rundt 4 tida var eg utrulig stressa fordi Per og Hanne skulle komme opp litt før andre kom og eg hadde ikkje gjort meg klar for besøk.


Også først kom Hanne og da hadde eg egentli gjort alt så "måtte" gjerast akkurat da så vi slappa litt av. Så stakk Per innom sånn for å sei hei, etter ønske fra meg. oogså når han reiste igjen så begynte eg og Hanne å stresse litt igjen fordi at vi skulle lage lasagne til 13 jenter, pluss Malin bestemte at Hanne skulle lage en Brownies samtidig som vi lagde lasagne, og da vart eg litt stressa men det gjekk fiint: )


På kvelden vart det jo full rulle, men det trenger eg ikkje å ta skriftleg?:)


Dokke skal få sjå usensurerte bilder istaden:






Ingen kommentarer: