15.09.2008

L.O.V.E


No sitter eg å hører på L is for the way you look at me, O is for the only one I see V is very very extra ordinary E is even more then any one the you adore can LOVE: )




Eg har no endelig blitt det vi kan kalle for "klar" til prøve. Kan ikkje sei eg er ferdig å lese fordi det trur eg vill ta litt meir tid.. Men no har eg altså lest i to timen og antar at eg får en fire'r.. og gidder ikkje meir. Eg har iløpet av sommeren blitt skulelei, noke eg definitivt ikkje var før sommeren så det har mest sannsynelig med at eg fikk til leksa mi på ungdomskulen medan her sliter eg litt med å tilpasse meg systemet i nokre fag. Men det var nokk skule for idag;)


Eg har idag kjøpt meg ei vinterjakke;)



Foresten: Er det noken som veit kor man kan få kjøpt store briller på nett?: )


4 kommentarer:

Anonym sa...

fin jakke anniken;) bra du klarte å bestemme deg for ei du ville kjøpe:P
Hanne ;)

Anniken sa...

Hehe,det tok si tid:S :)

Anonym sa...

Fin jakke:)
Kor har du kjøpt den??

Anniken sa...

Kjøpt den på Nelly. com ;) Der er en heil del fine ting: )