27.09.2008

Lite blogging.







Ja, no har det vore lite blogging denne veka, rett og slett fordi eg ikkje har gidda :s




Men no er det på den igjen: )




Torsdag: var vekas siste skuledag, og takket være Mariel som gadd å ta vakta til Per på Bunnpris fredag, fikk eg være sammen med kjæresten min Torsdag til Lørdag, og det er leenge siden vi har hatt tida til sånt! :S Men vertfall Mariel, thanks:)




På tordag reiste eg og Per ut til Ålfoten på hytta hans, der var det føørste vi gjorde egentli å legge på senge sett, legge oss i senga chille og sjå masser av tv program:P Det var skikkelig avslappande:)


Vi såg bagatelle programmet, Troja, Oprah og DR. Phil. Ditta skal eg kanskje ikkje seie høgt, men Per såg faktisk og!: )




Fredagmorning var det egentlig lekser for meg, Men mi kjære Malin fiksa dei for meg! Fantastiske venner eg har; ) Eg og Per såg litt meir tv og spiste chips.. Veit det kanskje virker litt slaskete/ kjedelig, men er deilig når det er lenge siden enn har hatt "kvalitetstid" med kjæresten..




Utover fredagen måtte vi heim, for per skulle jobbe fra fire til seks, også skulle Mariel ta resten av vakta, so da kjørte eg og Oda ned til Hanne og Malin og satt der oog Chilla før vi stakk og trente på Aktiv trening en times tid;) After that. kom Per og henta meg. Vi reiste heim og spilte guitar hero, spiste middag, så film og Koosa: D

4 kommentarer:

Marita sa...

Åå, herrli med sånn helg da !:)
Åneeei, gjor du ? :D Så kjekt, ja DET var tider :)

Anniken sa...

Ja, eg gjorde det: )

Anonym sa...

Så kooos<3

Anniken sa...

mm:)