04.09.2008

Høst :)



Høst betyr mange ting: Fyr i peisen, Kubbelys(det er for alle sesonger^^) , det blir kaldere, Meir heimekos med kjæresten, ny sesong og sist men ikkje minst det kjem nye klær i alle butikker og kataloger!: )
Dei som har lest mine tidlegare innlegg for september har sikkert fått med seg at eg ikkje får lov å kjøpe klær til meg sjøl for eg har bestått teorien. Men det skal ikkje bety at eg ikkje får sjå på, beundre og informere andre om at dei kan kjøpe til seg sjøl eller til min bursdag^^,

Så her kjem nokk en gang eit innlegg om klær.

Kva er inn i høst sko og klær fronten ?

Angåande sko:

- Dei skal være flate
- Du kan egentlig gå med alt av farger: )
- Mørke farger er fint, akkurat som med sennepsgule gensera som tydeligvis er inn på Eid.
( men er jo lov å gjer noke ingen andre tør; )

- Dei skal være unike



Nicholas kirkwood - ukjent - Tory Burch .


Pierre hardy - ukjent(asos.com)
Angåande klær:


-lag på lag

- mjuk strikk

- rocka frynser

-bluser med store sløyfer

-svære jakker

-vide bukser med høyt liv

-smale med lavt liv

-pencil skjørt som stopper litt før kne

- korte frynse skjørt(lag på lag)

-strømpebukse(!)

- Alt er lov så lenge det er gjennomført: )

- den lille sorte


skjørt :



Warehouse- Hugo boss-Lanvin


HM -Reiss .

kåper og jakker:




Paul and Joe- HM. (lagt ut kåper tidlegare)



Genser/bluser/cardigans:





Asos- Ted Baker





Asos- HM-Asos


Topper/vester :





Proenza Schouler-HM-ASOS
Alle tre ASOS.

Kjoler :

Asos(alt)Burberry.
Meir orker eg ikkje:)

3 kommentarer:

Camilla sa...

Dette innlegget likte jeg :) Liker høsten også! Men kommer nok til å savne sommeren

Anniken sa...

Ja, trur at alle vil savne den: )

Elise sa...

Langt og pent! ;)