27.09.2008

Dagen i dag


Idag reiste min kjære Per tidleg heim, men la igjen to blad til meg Elle og Shape up. Posten fra fredag/torsdag hadde også etterlatt seg Woman, så idag har eg nok av lesestoff, noko som passar perfekt til regnværet som trommer på vindua..


No sitter eg og leser Elle og har ei herleg kjølande ansiktsmaske, skal snart ned til Hanne kor det blir Jentekveld, med Lasagne, Goodies, og tullprat ^^ Gleeder meg til det, men først trengs det en god Milkshake? :)

Kommer kanskje meir iløpet av kvelden, ken veit?: )

7 kommentarer:

:) mettelise sa...

Sjokolade-milkshake! <3 ;)

Martine sa...

Hei :) Hunden min er en Tibetansk Terrier. De har egentlig veldig langt hår, men hvertfall folk som ikke stiller dem ut pleier å klippe dem korte fordi det er så utrolig mye pelsstell. Den røyter ikke og er allergifri, så det er jo bra:) Men de rasene er utroolig selvskapssyke og liker ikke være alene, litt slitsomt i blandt! Men utrolig koselig da. :)

Anniken sa...

Så bra, men den høres flott ut: )

Anonym sa...

Dette hørtest gøy ut:)
Jeg elsker Elle btw! Kjempebra blad^^

Anniken sa...

Det er flott:)

xoxo sa...

Så heldig du er som har så mange fine blader å titte på :)

Anniken sa...

mm: )