05.09.2008

Armband: )


Idag har eg tatt meg tida til å lage eit søtt lite armband: )

Kjøpte diverse knapper på En rød tråd og Sia.


og fått ei irriterandes melding fra årets tredje klassinger aka årets Russcrew.

Tenkte eg kunne lage spørsmål til dokke: )
Om du ikkje har svaret på alt så hopp over: )
1. kva liker dokke å spise/drikke på cafè ?
2. Kva er det viktigaste klesplagget for dokke i høst?
3. kva tenker du at du vil bli som stor?
4. kva er fritidsinteressa di?
(5.) kva vil dokke spise i min bursdag?

8 kommentarer:

Susanna Nutti sa...

armbåndet ditt va skikkelig søtt :3

Elise sa...

Armebandet vart kjempefiint! : )

Svar på spm:
1. Pomfri og kakao. Litt dårlig kombi, men : )
2. Ei varm ytterjakke som eg føle meg bra i ; )
3. Har ikkje peiling (!)
4. Det veit du nok, men fotball og sosialt ; )
5. Hmmm, bra spørsmål.. Det du laga best ; )

mariel sa...

1. Sann trekantbrød med eggerøre ++ og pepsi max :D
2.ytterjakke og dongeribukse
3.Eg har LYST å bli vetrinær, men tvila på eg blir det :P
4.Fotball,handball und friiiends:)
5.Vetikkee, ete det meste eg ;D

Søøtt armeband ;D

Anonym sa...

Armebåndet blei kult;)

1. Bagel med kylling og allslags drikke til egentlig,daim kake er også godt:D
2. Det viktigaste klesplagget i høst er en god varm genser og olabukse!!
3. Eg veit ikkje ka eg skal bli, skal vertfall ha det gøy i studietida,hoho;)
4. Du e en av mine interesser honey!!!;)
5. Eg syns du kan lage ei goo kake! Ete alle mulig andre ting! Trenge ikkje å lage noke spess;)

Oda!:)

Anniken sa...

Thanks everyone, and Oda du skal nokk få ei kake elrns: )

Anonym sa...

Forresten Elise, lika favorittmaten din, pommfi:D men helst med pølse daa!!:P

Oda:)

Ida sa...

Så pent armeband!:)

1. Varm kyllingpasta og solo!
2. Jeans og fine varme gensara:)
3. Vetkje;p
4. Sledekøyring, koret og venna :)

Ida sa...

Pappa og eg vekk til Bærle, så eg og et mutters aleine :p Heehhe :)