28.09.2008


AAFK- RBK (1-2)


No har eg sett RBK-AAFK medan eg har gjort naturfag og Norsk..


Eg må innrømme at det er svært lenge sidan eg har sett en heil fotballkamp, og kampen eg eigentleg skulle sett var vel Vålerenga-Viking. Men vålerenga går bare nedover og det er ikkje so kjekt å sjå dårleg fotball i 90 minutter pluss pluss. Men no når eg satt og såg Rosenborg dominere siste omgang vart eg ganske misunnelig på Per som er i Ålesund og ser Rosenborg spille. For eg elsker sjølv og spele fotball og blir veldig gira av å sjå Live fotball, og når eg då syntes at ein og annen kamp er kos på tv så er det vertfall fantastisk live.


Og for dokke jenter som egentleg ikkje liker fotball, men liker kjekke gutter som svetter av glede og entuisiasme under fotball kamper, så tok da altså Rosenborg spissen av seg trøya etter sitt sjuande mål i år og fekk gult kort.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Woheey;D Kjekt, du såg ikkje Mariel og dei altsoo?

Anniken sa...

Nei, null marri, null sondre, null per og null tom:P

Lillian sa...

heia viking :p høhø

belindajakobsen.com sa...

åj. slutten der er faktisk grunn nok i seg selv til å se kampen ;)