31.08.2008

Per Inge: D og punktering..

Obs. Eg har vist punktert:S

I går tok eg og pappa oss en tur med letten inn til Eid. Når eg var komt godt i gang med kjøringa inne i kjøregården merka eg at sykkelen min ville svinge til høgre og at der var en ulyd, så eg måtte jo sjekke det. Og herregud, fram dekket mitt var så godt som flatt! eg ana ikkje korleis det kan ha skjedd for eg har ikkje merka noke, så eg trur at kanskje slangen inne i dekket har "løsna" Men det gjekk vertfall ikkje ann å kjøre noko serlig meir med den så eg kjørte bort til statoil for å sjekke om det gjekk ann å fylle luft, men den berre for ut igjen gjennom ventilen? so eg gjekk inn bad om å få låne ein skiftenøkkel sånn tilfelle det var ventilen som ikkje var skikkelig, men det var det heller ikkje. Så det var ikkje noko eg kunne gjere. Per skulle komme heim til meg en time seinare so vart litt stressa, ringte per og spurte om sykkelen kunne stå oppe med han, og det gjekk heilt greit sa han:) også kom det ei ny problemstilling: korleis skulle eg komme meg opp dit med en punktert sykkel?:p Joo, eg fylte i dekke so mykje som mulig, satt meg på og kjørte opp høgebakkane utan å følge fartsgrensa eller bruke noke blinklys i rundkjøring osv:p Men det gjorde eg bare for å komme meg so fort som mulig og usett opp dit;) Eg KAN reglane;) nytt problem igjen: Pappa og Pål kjørte i bil rett bak meg, tydeligvis og dei såg heile greia med all griskjøringa, men gjekk fint for eg blei bare møtt med latter; )

Når eg kom opp til Per so fekk eg femti spenn til å leie en film og et kyss på kinnet: ) "jippi, : )"
















Igår kveld kom Per Inge, og det gjorde meg i godt humør: ) omtrent med en gang han kom inn døra spurte Pappa om vi ville kjøpe oss en pizza elrns så vi stakk inn på bryggen og kjøpte to, og siden det tar et kvarter elrns å lage den så stakk vi liksågodt bort på narvesen å leide to filmer også : wolfhound, og wedding daze: ) Det er lenge sideen vi har sett noken "fjasete" komedier, vi holder oss oftest til sånn Battle of hadditha , blood diamond, no country for old men opplegg. Men det var deilig å for en gangs skyld å sjå noke litt morsomt: )





Først så såg vi wolfhound nede i stua med pappa mens vi spiste, men den filmen var ikkje akkurat den beste så eg vart sittande å tenke på tinka og gjekk til slutt ut i hagen til grava hennar med noken telys og per kom diltandes etter, og vi vart ståandes der ei stund..

Så gjekk vi opp på rommet mitt og skulle egentli spele kort men klokka viste at det var ganske seint til slutt så vi sovna istaden:P


så kom søndagen

Hmm, har vell egentli ikkje skjedd noke spesielt så langt, Per mekka speilegg og boller også spiste vi frokost og såg wedding daze: ) No har mi kjære Per reist heimigjen for å få gjort litt og eg har litt eg må gjere sjøl : )

Ps: dei som tidligare ikkje har kunna kommentert kan det no: )





tinka<3

Ingen kommentarer: