29.08.2008

Ny epoke i mitt lisje liv.




hæ, ny epoke tenker du?




La oss sei det sånn. Dei siste to vekene har det skjedd noko nytt i min verden...




forrige uke: begynte vi jo på en heilt ny skule, nemmelig Eid VGS. Der havna eg i klasse 1STA noko som går nokså greit, og eg trur eg vil trivast: )




D-dagen, som også går under navnet torsdag..: Eg fikk tilsendt linser og beskjeden om at eg må bruke linser. Det her og kom til å gå nokså greit..tenkte eg, Men det var litt vanskligare å få på enn eg hadde trudd.




Noke som kanskje ikkje alle viste noko om var at eg hadde en hund. Tinka: ) Vidundelig kjæledyr og en utrulig venn. Som fire åring (1996) fikk eg en liten kvalp til bursdagen min, en bordercollie tricolour. Tinka har vert der for meg so langt bak i tid eg kan hugse og ho har vore en svært aktiv hund, men i fjor vår la eg merke til at ho hadde en "pupp" som var begynt og bli stor, og eg tenkte "kan ho være gravid?: )" Men nei.. puppen starta utvikle seg til noko større og blei etter kvart litt blått.


Eg og Mamma reiste inn til dyrelegen og fikk beskjeden om at det var brystkreft, og dei sa ho kom til å leve ut høsten. Så kom våren og sommeren neste år(08) og alt har gått fint.. Men den siste måneden har ho bare blitt slappare og slappare, og har til slutt verken sprunget eller gått, noko som ho alltid har hatt glede av. Veka som var har ho for det meste vert liggande på samme plassen uten å ete noko særlig, eg merka at ho har blitt svakare og ser at ho er trist.. I går ettermiddag døde min beste venn Tinka.. eg kan virkelig ikkje føle meg meir ensom(!)






Fredag:

Sa i fra til Treneren min Arild at eg ikkje lenger kom til å være med å spele fotballkamper. Sesongen for min del er over, men vil fortsatt holde fram med treningane, pluss treningsstudio, men fotballkamp er eg ferdig med: /
Tinka<3

3 kommentarer:

LiiseHelen sa...

Aaannikeeen:( So utruuli trist:( Går det bra??<3

Anniken sa...

Jaa, er veldig trist:S
Eg går rundt i huset og venta at ho skal vere der.. alt er bare rart..:/

LiiseHelen sa...

Off..:( Sanne ting er aldri lett:(!