22.08.2008

masse som har skjedd!: )



Kamp: D EID IL

på onsdag reiste EID j15/16 for å spille kamp mot askvoll/holmedal. Noke som er en anelse langt, så vi reiste i fra Eid kl 13.30 : ) Eg haater sånne bussturar og det er det verste med heile fotballen:p Men gjekk fint da, og nytta tida til å lese på den hersens teorien. når vi endelig kom fram til holmedal var det berre å skifte og hive seg i gang med oppvarminga. Eg har ikkje tenkt og vere noken fotball komentator så seier berre at det enda dårleg med stillinga 1-5 til dei, og at det var en utrulig frustrerandes kamp, med ein heilt elendig dommar!



når vi var komt til Lote/anda ferja so ringte eg for å prate med min kjære Per: ) og da kunne han fortelle at han ville ut til meg og da blei jo eg utrulig glad og sa ja, so han kom og henta meg på eid når vi hadde komt fram etter den litt kjipe kampen og den heller bedre enn forventa bussturen: )











Torsdag:

Torsdag var det skule også om kvelden rundt 8 stakk eg innom til Stefan og Nina : )




det var sånn avskjedsfest i og med at dei skal flytte heimatt til Tyskland:S Men kanskje dei kjem igjen?; ) det var vertfall ganske koselig og vi avtalte litt meir om neste sommer når eg og Per skal til tyskland på Nature One Techno festival; ) Den er foresten great! så skjekk ut: ) Då har vi fått forslag om å bu med dei men det ser vi vell litt nermare på seinare. Eg fekk vertfall sjå mange fine bilder fra festivalen og eg gleder meg som baare det: ) Nina sa at i Tyskland so var dei vandt med å bruke alt mulig som blandevatn , også skulle eg smake en liqør og blande det med Lettmelk, ho sa det var godt men eg var skeptisk! Men det smakte heilt nydelig!: ) Det var som en miks av vanilje is med ripsbær:D ahh..herlig.







Fredag: )

Ahh, i dag har eg vore effektiv: )

dagen begynte jo selfølgelig med skule, men etter skulen så fortsatte eg med det praktfulle hårbandet mitt som eg fekk en idè om å lage på torsdag: ) så eg kjøpte stoff på En rød trå, gullpaljetter på ei lita sjappe, gulltrå på coop, og sist men ikkje minst ei brun/beige sløyfe på gartneriet:) (Eg hadde sett eit litt fint eit i Elle og bestemte meg for å prøve å lage et sjøl ^^)






(ps: tok tid! )


Og ikkje nok med det: ) når dette var ferdig var det inn på eid og rekke trening: )

Treninga i dag var nokså grei, men at den var "hard" som Arild sa var vell egentli bare tull..


Etter trening igjen såå var eg klar for å male gangen vedsiden av romma mine, den skal ha fargen eggeskal på veggane og i taket, mens listene skal vere knasj Oransje og eg trur det blir supert i og med at på det eine rommet har eg to oransje vegga og to kvite, og soverommet mitt er også knasj oransj:P Eg har ikkje noke spesiell tilknyttning til oransj men tenkte eg skulle få det litt gjennomført ^^. Til no har eg rydda ut alt ifra skap osv. sparkla skrue hull, og begynt å grunne :) det var Blått før:


( syntes at vi kan sei at eg har vore i det kreativet hjørnet i dag:P )

1 kommentar:

Elise sa...

Fin blogg, Anniken!;)